sâmbătă, 25 mai 2013

O poveste…

Articol scris pentru Coaching Support Group Bucureşti.

Rar mi-a fost dat să ascult pe cineva cu atâta plăcere cum l-am ascultat pe Andrei Popescu la întâlnirea de joi a Coaching Support Group. De mic copil am fost fascinată de povești și nu mi-a trecut nici acum, când sunt un pătimaș cititor de SF și Fantasy, adică de povești pentru oameni mari. Dar și mai mult îmi place să trag cu urechea la istorisirile celor din jurul meu, reale, fascinante și, uneori, absolut uluitoare.

Andrei ne-a provocat pe toți ca, în decurs de un minut, să împărtășim unui coechipier, ales aleatoriu, o poveste din viața noastră, petrecută anul acesta și care ne-a marcat într-un fel sau altul. Iar eu, la rândul meu, aș vrea, cu voia dumneavoastră, să vă împărtășesc povestea care mi-a venit mie în minte atunci. Și poate nu întâmplător a fost chiar această poveste.
 
Citeşte continuarea aici.

Sursa aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu